ترانه

ترانه

ترانه شعر سرود عشق آهنگ
ترانه

ترانه

ترانه شعر سرود عشق آهنگ

پتو می کشم روت سردت نشه

پتو می کشم روت سردت نشه

شبایی که غمگین و دلواپسی

شبایی که می ترسی از زندگی

می دونم به هرچی بخوای می رسی


پتو می کشم روت سردت نشه

زمستونه و عشق ، تنهاتره

تو چشمات و بستی و من ساکتم

نمی خوام که خواب از سرت بپره


کنارم بمون و نذار هیچ وقت

با گریه جای خالیتو پر کنم

بدونِ تو یک لحظه ، آینده رو

نمی تونم حتی تصور کنم


نتونستم اونقدر عاشق بشم

که سرما از اینجا فراری بشه

که دنیا رو اونقدر عاشق ( زیبا ) کنم

تا اونجوری که دوست داری بشه


نشد وقتی می خوابی اشکای من

نریزن رو موهات ( دستات ) ؛ بی اختیار

نتونستم از کل این زندگی

واسه تو یه رویا بذارم کنار


کنارم بمون و نذار هیچ وقت

با گریه جای خالیتو پر کنم

بدونِ تو یک لحظه ، آینده رو

نمی تونم حتی تصور کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.