ترانه

ترانه

ترانه شعر سرود عشق آهنگ
ترانه

ترانه

ترانه شعر سرود عشق آهنگ

با رفتن تو شکستم

با رفتن تو شکستم عزیزم تنهایی باز شد خدایا نصیبم

دل عاشق تو میمونه همیشه قلبم که این حرفا حالیش نمیشه

من تو خیالم واست بهترینم میمیرم واسم من عاشق ترینم

ای کاش یه رویا نباشه بگی تو میمیری واسم دارم من هواتو

دل بی قراره دوباره دوباره طاقت نداره نداره نداره 

تاتو نباشی کناره دل من این غم تمومی نداره

دل بی قراره دوباره دوباره طاقت نداره نداره نداره 

تاتو نباشی کناره دل من این غم تمومی نداره

جای تو خالی میمونه تو قلبم میگیره ماتم همه ی وجودم

نمیشه اینجا بی تو من بمونم منی که هیچ وقت بی تو نبودم

همیشه ساده بودم بهت نگفتم نذار عزیزم از چشات بیفتم

بی تو جنونم تمومی نداره یه روز برام بی تو مثل یه ساله

دل بی قراره دوباره دوباره طاقت نداره نداره نداره 

تاتو نباشی کناره دل من این غم تمومی نداره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.