ترانه

ترانه

ترانه شعر سرود عشق آهنگ
ترانه

ترانه

ترانه شعر سرود عشق آهنگ

یه روزی توی آغوشت چه ساده دردودل کردم


یه روزی توی آغوشت چه ساده دردودل کردم


یه روزی توی آغوشت چه ساده دردودل کردم

به آغوش تو چسبیدم همه دنیارو ول کردم

یه روزی با نگاه من دلت لرزید یادت نیست

دلت از چیزی تو دنیا نمیترسید یادت نیست

یه روزی این درودیوار منو خوشبخت میدید

قناری های تو ایوون هم حرفامو میفهمیدن

یه روزی تو دلت بودم یه روزی جامو پر کردی

حالا تنها میگم یعنی میادروزی که برگردی؟

دلم یخ کرده تنهایی واسه کی عشق میبافی

به جرم چی داری راحت تو رویاهامو میشکافی

دیگه نایی نموند واسم کجای قله قافی

چقدر خیره بشم بی خود به این کوچه به این خلوت

بترسم توی تنهایی توی این کلبه وحشت

داره جونم رو میگیره چقدر راحت همین عادت

یه روزی خنده های ماجهان رو زیرورو میکرد

یکی روزاشو با لبخند عشق تو شروع میکرد

یه روز از ترس تنهایی منو محکم بغل کردی

تمام دلخوریهاتو تو این احساس حل کردی

یه روز هرکاری میکردی که من خوشحال تر باشم

میدونستم دوستم داری نمیذاشتی که تنهاشم

من امشب جای خالیتو بازم با عشق بوسیدم

مثل هرروز بعد از تو توی این خونه پوسیدم

دلم یخ کرده تنهایی واسه کی عشق میبافی

به جرم چی داری راحت تورویاهامو میشکافی

دیگه نایی نموند واسم کجای قله قافی

چقدرخیره بشم بی خود به این کوچه به این خلوت

بترسم توی تنهایی توی این کلبه وحشت

داره جونم رو میگیره چقدر راحت همین عادت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.