ترانه

ترانه

ترانه شعر سرود عشق آهنگ
ترانه

ترانه

ترانه شعر سرود عشق آهنگ

تو نیستی منم حال موندن ندارم



تو نیستی منم حال موندن ندارم

هواخوبه اما نفس کم میارم

تونیستی دلم بی بهونه میگیره

یه لحظه نگاهت از خیالم نمیره

یه نامه بده تا بدونم کجایی

یه کاری بکن تا نگم بی وفایی

بپرس حالمو حتی از روی عادت

بزار فک کنم که دعام شد اجابت

تو نیستی زمینم میلرزه زیر پام

همه اینو دیدن که بی تو چه تنهام

مچاله شده قلب من توی سینم

چقدر سخته به انتظارت بشینم بشینم

کجایی ببینی که حالم خرابه

کجایی که دنیام پراز استرابه

دلت تنگ نمیشه تو حتی یه درصد

نبودی ندیدی چی به روزم اومد

تو نیستی منم حال موندن ندارم

هواخوبه اما نفس کم میارم

تونیستی دلم بی بهونه میگیره

یه لحظه نگاهت از خیالم نمیره

یه نامه بده تا بدونم کجایی

یه کاری بکن تا نگم بی وفایی

بپرس حالمو حتی از روی عادت

بزار فک کنم که دعام شد اجابت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.