ترانه

ترانه

ترانه شعر سرود عشق آهنگ
ترانه

ترانه

ترانه شعر سرود عشق آهنگ

پابه دنیایی کسی میذاری




پابه دنیایی کسی میذاری که به اندازه من میخوادت

ردبشی یا نشی از من باید خاطراتمون برن از یادت

همه ی دلخوشی من بودی حتی وقتی تو رو با اون دیدم

ببین انقدر دوستت دارم که گریه هامو به تو ترجیح میدم

تو کنار اون خوشی حرفی نیست 

منو داری میکشی حرفی نیست

رفتنو بهونه کن حرفی نیست

باز منو دیوونه کن حرفی نیست

باز منو دیوونه کن حرفی نیست

تو کنار اون خوشی حرفی نیست 

منو داری میکشی حرفی نیست

رفتنو بهونه کن حرفی نیست

باز منو دیوونه کن حرفی نیست

باز منو دیوونه کن حرفی نیست

آینه دروغ میگه از صورت من خستگی من واسه سردرگمیه

من به خودم میرسم این روزا ببین رنگ جدیدمون جوگندمیه

رنگ جدیدمون جوگندمیه

تو کنار اون خوشی حرفی نیست 

منو داری میکشی حرفی نیست

رفتنو بهونه کن حرفی نیست

باز منو دیوونه کن حرفی نیست

باز منو دیوونه کن حرفی نیست

تو کنار اون خوشی حرفی نیست 

منو داری میکشی حرفی نیست

رفتنو بهونه کن حرفی نیست

باز منو دیوونه کن حرفی نیست

باز منو دیوونه کن حرفی نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.